mormortillflera

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2010

1246

Av mormortillflera - 5 oktober 2010 12:50

Blir inget jätte inlägg nu då min dotter vill att jag skall vara med henne, hade tänkt att pyssla lite och faktiskt även ta en sväng ut och plocka lite löv mm så man kan grejja lite, barnen tycker att det är roligt.


Läser runt i lite bloggar och blir faktiskt både ledsen och förvånad... vad tänker alla på? och vad gör alla?


1. Jag saknar mina vänner massor! Men har inte många som jag kan kalla vän!!

2. Jag trivs kanon här och tänker inte flytta.

3. Jag finns! Vill inte tränga mig på men jag finns!!

4. Jag är inte så stark som alla tror, skenet bedrar mina vänner =(


Ha en bra dag...   // P

 
 
Ingen bild

Mona

5 oktober 2010 15:12

Vad? Förstår inte? Är det någon som påstår att ni ska flytta?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mormortillflera - 14 november 2010 23:20

Vet inte vilken blogg jag skall använda... nu skriver jag i 2 olika och har en tredje som jag inte vet om jag skall spara eller inte.. tycker dock att denna sidan är lite jobbig att jobba med =( men här är jag fortfarande lite anonym =)   I år ha...

Av mormortillflera - 4 november 2010 20:17

Ibland blir det inget skrivet på många dagar kanske veckor, ibland kommer det flera gånger per dag..   Idag är väl en sådan dag då jag bara skriver för att ha något att göra och för att försöka fokusera tankarna på annat.. det är inte lätt kan ja...

Av mormortillflera - 4 november 2010 13:04

Önskar verkligen att jag hade ork att ta tag i saker och ting, men det känns inte som om den orken vill infinna sig...Vill förändra så många saker men det är inte lätt att genomföra allt själv.. Vill ha ordning omkring mig, inne är det väl så där o...

Av mormortillflera - 2 november 2010 17:26

Så var det ny månad igen, snart står julen för dörren och jag har som vanligt inte hunnit med trots att man planerar en massa i riktigt god tid.. men men jul blir det vilket som..   Höst har vi nu, det blåser och regnar om vartannat och in i mell...

Av mormortillflera - 27 oktober 2010 16:21

Önskar jag riktigt kunde komma på hur man fixar denna sidan.. just nu lutar det mer åt att byta blogg igen.. blir nog så att jag använder en av dom andra 2 där man verkligen kan fixa sidan och få den som man vill...   // P ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

min

bakgrund


Skapa flashcards