mormortillflera

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2010

0924

Av mormortillflera - 13 oktober 2010 09:24

Sitter här med en kopp jordgubbs te, tankarna snurrar, saknaden är stor.. känner att tårarna rinner men orkar inte bry mig.. Vissa dagar är bara sådana, man kan inte få stopp på allt, men jag vet att det blir bättre. Har precis suttit och pratat med dig över msn och det känns riktigt bra, hoppas att det blir bättre igen =)


natten har varit riktigt orolig, har inte kunnat sova och bara väntat på att min  dotter skall ringa och säga " nu mamma, nu måste du komma" men det har varit tyst, inget i natt heller =) nu är gubben ledig ett par nätter så nu känner jag mig lugn igen, nu får den komma när den vill,tänk att man kan längta så efter någon man aldrig sett, men det gör jag! Mitt lilla barnbarn kommer snart att få möta denna världen <3

Min kära man har oxå haft känslan av att det skulle ske i natt, han som aldrig ringer eller messar mig när han är på jobbet messade med mig inatt, full av oro för hur det skulle gå och vad som skulle hända. Men nu är han hemma och det är lugnt.


skulle behöva ta tag i en massa saker men känner inte riktigt att orken är med mig.. märker att det fort blir kallare och barnens termo byxor måste hittas. julen närmar sig fort oxå, vad önskar sig barnen? Vad har vi råd med? Hur skall jag lägga upp allt? Jag vet inte men borde nog börja att fundera på det. Mycket som skall fixas innan vi är där och som sagt tiden går fort. Om 2 veckor är det höstlov, sen rusar tiden fram tills jullovet börjar och som vanligt står man där i sista minuten.. Ja ja det ger sig det oxå..


Nyår... vad händer då? Jag vet inte... blir väl att sitta hemma ensam då kan jag tänka... julen blir nog oxå ganska så ensam.. tror att min man jobbar julhelgen iår =(


Nej... nu skall jag försöka fixa lite, barnen slutar tidigt idag så det är kort om tid... men skriver väl snart igen...


   // P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mormortillflera - 14 november 2010 23:20

Vet inte vilken blogg jag skall använda... nu skriver jag i 2 olika och har en tredje som jag inte vet om jag skall spara eller inte.. tycker dock att denna sidan är lite jobbig att jobba med =( men här är jag fortfarande lite anonym =)   I år ha...

Av mormortillflera - 4 november 2010 20:17

Ibland blir det inget skrivet på många dagar kanske veckor, ibland kommer det flera gånger per dag..   Idag är väl en sådan dag då jag bara skriver för att ha något att göra och för att försöka fokusera tankarna på annat.. det är inte lätt kan ja...

Av mormortillflera - 4 november 2010 13:04

Önskar verkligen att jag hade ork att ta tag i saker och ting, men det känns inte som om den orken vill infinna sig...Vill förändra så många saker men det är inte lätt att genomföra allt själv.. Vill ha ordning omkring mig, inne är det väl så där o...

Av mormortillflera - 2 november 2010 17:26

Så var det ny månad igen, snart står julen för dörren och jag har som vanligt inte hunnit med trots att man planerar en massa i riktigt god tid.. men men jul blir det vilket som..   Höst har vi nu, det blåser och regnar om vartannat och in i mell...

Av mormortillflera - 27 oktober 2010 16:21

Önskar jag riktigt kunde komma på hur man fixar denna sidan.. just nu lutar det mer åt att byta blogg igen.. blir nog så att jag använder en av dom andra 2 där man verkligen kan fixa sidan och få den som man vill...   // P ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

min

bakgrund


Skapa flashcards