mormortillflera

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2010

2227

Av mormortillflera - 21 oktober 2010 22:27

21 oktober och det snöar!!! Kom lite redan förra fredagen men det försvann lika fort, men idag har det snöat mest hela dagen.. lite väl tidigt för min del men vad skall man göra? Tycker det är jätte mysigt när det ligger vitt och fint ute, är lite lagom kallt och mörkt så man kan ha en massa värmeljus tända, men vill inte ha snö redan nu. Jag har inte ens hunnit få fram vinterkläder och inte heller fått på mina vinterdäck på bilen =(

Minsta har sin overall framme, och nästa har ett par termo byxor så det funkar men resten ligger i lådor på vinden...

Volvon har däck men där har kupe fläkten gått så jag får ingen värme i bilen, chryslern funkar perfekt men har inga däck =( roligt när gubben skall jobba hela helgen och dottern inte fått sin bebis ännu =( ja ja allt går på ett eller annat sätt. Nu kommer ju helgen så det blir till att riva runt på vinden och leta kläder och skor. Inventera lite så man vet vad som behöver inhandlas, lär ju behövas en del iaf.. vantar tex kan man aldrig få för mycket av, hinner ju knappt köpa innan en eller båda är borta.

Har en massa jag vill ha gjort och känner jag mig själv så blir allt panik i slut änden.. kan inte komma mig för att fixa något som det är just nu.. men det kommer det oxå. Är väl dags att ta fram papper och penna och börja göra upp mina fina listor för att komma någonstans alls...


Måste kolla igen massa saker, städa en hel del, rensa och kasta... kolla vad jag har i gardiner som passar här, leta vad jag har i julsaker och vad jag behöver, helst inget nytt för det finns det inga pengar till..

Räkningar skall betalas, önskelistor skrivas, bakas, städas, rensas.. jaa det är massor men just nu väntar jag bara, snaaart så är det över =)


Nu skall jag försöka stänga ner allt i tid, ta en dusch och sova, en ny dag i morgon med nya tag.


Puss    // P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mormortillflera - 14 november 2010 23:20

Vet inte vilken blogg jag skall använda... nu skriver jag i 2 olika och har en tredje som jag inte vet om jag skall spara eller inte.. tycker dock att denna sidan är lite jobbig att jobba med =( men här är jag fortfarande lite anonym =)   I år ha...

Av mormortillflera - 4 november 2010 20:17

Ibland blir det inget skrivet på många dagar kanske veckor, ibland kommer det flera gånger per dag..   Idag är väl en sådan dag då jag bara skriver för att ha något att göra och för att försöka fokusera tankarna på annat.. det är inte lätt kan ja...

Av mormortillflera - 4 november 2010 13:04

Önskar verkligen att jag hade ork att ta tag i saker och ting, men det känns inte som om den orken vill infinna sig...Vill förändra så många saker men det är inte lätt att genomföra allt själv.. Vill ha ordning omkring mig, inne är det väl så där o...

Av mormortillflera - 2 november 2010 17:26

Så var det ny månad igen, snart står julen för dörren och jag har som vanligt inte hunnit med trots att man planerar en massa i riktigt god tid.. men men jul blir det vilket som..   Höst har vi nu, det blåser och regnar om vartannat och in i mell...

Av mormortillflera - 27 oktober 2010 16:21

Önskar jag riktigt kunde komma på hur man fixar denna sidan.. just nu lutar det mer åt att byta blogg igen.. blir nog så att jag använder en av dom andra 2 där man verkligen kan fixa sidan och få den som man vill...   // P ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

min

bakgrund


Skapa flashcards