mormortillflera

Direktlänk till inlägg 4 november 2010

1304

Av mormortillflera - 4 november 2010 13:04

Önskar verkligen att jag hade ork att ta tag i saker och ting, men det känns inte som om den orken vill infinna sig...Vill förändra så många saker men det är inte lätt att genomföra allt själv..

Vill ha ordning omkring mig, inne är det väl så där och där känns det mer som att jag inte hinner, så fort jag är klar och nöjd så kan man börja från början igen... undrar varför man har så mycket skit för? skulle lätt kunna klara mig på mindre än hälften av det vi har och ändå tycka att jag har mycket. Utsidan skall vi inte ens prata om, det är MASSOR som skall göras och jag känner att jag varken hinner eller orkar ta tag i det själv, så jag undrar när och om det kommer att bli bra där någonsin...


Nu står även julen för dörren och en massa som skall fixas inför det, och jag gör som vanligt ingenting! Skulle behöva ta tag i mig själv oxå, måste börja träna igen och röra på mig en hel del. Men åter igen så är det så tråkigt att ta tag i alla dessa bitar ensam..


Ensam.. ja det är just vad jag är. Visst jag har grannen där nere, och vi kanske rökar ihop en eller med lite tur 2 gånger om dagen, beror på om jag går ner eller inte, för upp kommer hon inte =( Vi kan sitta i var sin lägenhet och ha minst lika tråkigt båda två men ingen av oss tartag i det.. Jag vill inte störa när dom är hemma båda två, och dom kommer inte upp.. så det blir ett hej över datorn eller möjligtvis en cigg på kvällen.. Nu jobbar dom ju på fm så då kan man ju inte göra så mycket, men annars? Ja ja jag vill inte och tänker inte tränga mig på heller, har sakt en miljom gånger att jag finns här uppe, men vill hon inte så vill hon inte.


Idag är det en sådan där skit dag då jag mår dåligt och bara gråter... försöker städa bort min sinnes stämmning men det funkar dåligt det oxå. Gubben har lagt sig för en ny arbets period så han åker ikväll och kommer hem igen på söndag.

M & G leker för fullt med en kompis (T), men dom får hålla sig inne även idag. Dom är så hostiga och jätte förkylda så jag vill att dom skall vara friskare och piggare när skolan börjar igen på måndag. Hoppas kan man ju alltid =)


A har oxå en kompis hemma (M) och det har funkat riktigt bra. Tror att dom skall åka i morgon igen. D är hos en kompis vet inte när han kommer hem men skulle gissa på söndag. M är hos sin pojkvän, som det ser ut just nu så har dom fått en lägenhet så dom flyttar nog i helgen.


Vad skall jag göra med mitt liv? Var skall jag hitta ork? motivation? Jag vet inte...


Saknar mina barn så det gör ont!! Saknar mina barnbarn massor!! Tänk att jag skulle få rätt iaf... jag tvekade länge på om jag skulle flytta eller inte, men mina stora kloka barn sa att jag skulle det och att jag skulle tänka på mig själv, jag skulle inte tänka på dom för dom finns där alltid och min kontakt med barnbarnen skulle bli jätte bra iaf. Eller hur säger jag bara!! Det är tur om dom vet vem jag är idag =( Kommer att få det så som jag hade det med mina barn och mina föräldrar och det vill jag absolut inte!!! Hoppas att dom vet att jag älskar dom även om jag inte träffar dom så ofta!!! Tänker på er alla varje dag bara så ni vet det!!


Vänner... finns några få som jag saknar som skam!! Önskar jag hade kunnat trolla för då hade jag gjort det. Vill ha er alla nära mig och vill ha en stark kontakt med er alla, inte bara ibland eller när det hänt något eller är något utan i både glädje och sorg dag som natt. Jag vill känna att ni fortfarande behöver mig!!!


Patetisk är jag!! men men livet är sådant mot mig just nu så det får jag väl leva med det oxå..


En annan sak bara så där... är det något som ni tycker eller tänker så ta det med mig!!! Är så trött på att folk pratar en massa skit till andra men inte kan komma till mig och tala om hur dom känner eller vad det gäller. Pratade med en av er för ett tag sedan och inte ett ord du sa!!! Inte något!! Så får jag ändå höra det på omvägar från just andra människor!! Hur dumma kan ni vara? Ni vet att det kommer till mig förr eller senare, så ta det med mig på en gång då!!!


Älskar er alla mina underbara barn och barnbarn <3

Familjen <3

Vännerna <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mormortillflera - 14 november 2010 23:20

Vet inte vilken blogg jag skall använda... nu skriver jag i 2 olika och har en tredje som jag inte vet om jag skall spara eller inte.. tycker dock att denna sidan är lite jobbig att jobba med =( men här är jag fortfarande lite anonym =)   I år ha...

Av mormortillflera - 4 november 2010 20:17

Ibland blir det inget skrivet på många dagar kanske veckor, ibland kommer det flera gånger per dag..   Idag är väl en sådan dag då jag bara skriver för att ha något att göra och för att försöka fokusera tankarna på annat.. det är inte lätt kan ja...

Av mormortillflera - 2 november 2010 17:26

Så var det ny månad igen, snart står julen för dörren och jag har som vanligt inte hunnit med trots att man planerar en massa i riktigt god tid.. men men jul blir det vilket som..   Höst har vi nu, det blåser och regnar om vartannat och in i mell...

Av mormortillflera - 27 oktober 2010 16:21

Önskar jag riktigt kunde komma på hur man fixar denna sidan.. just nu lutar det mer åt att byta blogg igen.. blir nog så att jag använder en av dom andra 2 där man verkligen kan fixa sidan och få den som man vill...   // P ...

Av mormortillflera - 25 oktober 2010 18:15

Nu är väntan äntligen slut! Lilla Vincent har äntligen kommit till världen! 24/10 2010 kl 02:23 kom en lten prins på 4140g 52 cm. En förlossning som gick jätte bra, både Emelie och Andreas var otroligt duktiga.Söt var /är han oxå =) Detta har dom gjo...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

min

bakgrund


Skapa flashcards