mormortillflera

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av mormortillflera - 3 oktober 2010 13:41

Jag vet att jag har jordens tråkigaste blogg, men jag har inte orkat ta tag i den ännu..


dagarna springer som vanligt iväg och det känns som jag sitter fast i ett ekorrhjul, det snurrar fortare och fortare men jag hinner inte att springa lika fort..


I fredags var jag iväg på gymmet en stund, det var otroligt skönt, men oxå riktigt jobbigt! Usch vad otränad jag är!! Fick iaf gått och cyklat en stund och lite övningar för magen hann jag oxå med, sen blev det att simma ett par längder innan jag hade fått nog och satte mig i bastun för att bara slappna av.


igår åkte min son till en kompis och kommer hem idag på em någon gång.. Fick städat en del igår oxå, det behövdes verkligen kan jag lova!


Idag har jag tagit det mest lugnt, fick ett samtal innan idag om ett litet besök idag =) det skall bli trevligt, har verkligen saknat denna personen otroligt mycket!! Hoppas att vi kan ses lite oftare framöver <3


har oxå pratat lite med en annan vän till mig, en av dom bästa jag har, det ser ut som om det är problem på arbets fronten där, så jag hoppas ännu en gång att dom överväger att flytta iaf en aning närmare =)


Min kära man har haft semester nu, men i veckan så börjar jobbet igen.. inget jag ser fram emot men det behövs iaf..


Sitter mycket och funderar över mitt liv, vad jag borde göra och vad jag kanske bara skall skita i.. vissa saker måste jag ta tag i så är det bara, men det är enbart för min egen skull... Skulle vilja ha lite mera tid med mina barnbarn oxå, den saknaden är enorm! Nu sitter jag och väntar på att min dotter skall få sin lilla bebis, det skall bli så spännande!! Inte är det långt kvar heller =)


Tiden har gått så otroligt fort! man kan inte tro allt som hänt bara under detta sista halvår... och då pratar jag inte bara om graviditet, utan oxå vänner, bostad, mognad mm,mm det har varit roligt att se alla framsteg som varit, men har oxå gjort mycket ont i alla bakslag.


Det som faktiskt gör mig mest ont och ledsen är folk som man tror att är ens vänner börjar prata bakom ryggen på en... saker som man har sagt i förtroende, eller kanske till och med i ett specifikt sammanhang, dvs inget ont alls utan man har pratat om allt möjligt så har man kanske sagt att " jaa det känner jag igen, XX kan vara sådan om man inte gör eller säger si eller så" och så heter det nu då att, men hon har sagt att du är dum i huvudet eller att du är svår att ha som vän osv... Återigen säger jag bara.... " PRATA MED MIG" är det jag som sagt ngt så kan jag stå för det och det vet ni alla som står mig nära!! Har jag gjort något fel så säg det, jag blir inte sur! jag älskar mina vänner och dom är inte många, och jag vill er alla bara gott! Var glada, må bra och ta hand om varandra!! Jag finns inte i er omedelbara närhet längre, men jag finns här! Jag FINNS!! Jag kan fortfarande prata och dela tankar, bolla problem och även ställa upp om det behövs hjälp med något, MEN jag behöver veta det mer än 5 minuter innan, det är faktiskt enda skillnaden på nu och då... Jag kan inte bara åka för att ta en cigg, eller "komma förbi" men har jag vägarna förbi så kommer jag mer än gärna!


Jag älskar er alla! Vänner, barn och barnbarn och självklart min underbara man <3

Min familj betyder oerhört mycket för mig och då pratar jag inte bara om dom som bor under samma tak som mig utan hela min familj!!


Ta vara på er alla! <3        // p

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

min

bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards