mormortillflera

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av mormortillflera - 9 oktober 2010 00:14

Skall inte skriva en massa nu utan försöka att sova... Grattis på era födelsedagar killar =) <3


Skall börja med att säga att nej vi skall inte flytta och nej ingen säger att vi skall flytta heller, men det finns en del som vill att vi skall det, dock inte här utan där på det gamla stället så det är lugnt =)


Har inte haft datorn på ett tag igen därav inga uppdateringar, och nu är jag som sagt trött... men det har inte hänt något här iaf.. städat en del, tvättat med andra ord hemmafix som alltid. Ökat på lilltjejens tid på dagis så från måndag blir det bättre för henne =)


Får hem en del av mina barn och barnbarn denna helgen och det verkligen älskar jag!!


Saknar min underbara goa väninna låångt där borta =(


Funderar på om jag skall bli lite mer öppen i bloggen och kanske lägga ut lite foton, eller om jag skall använda den gamla som det ligger en massa bilder ute på? den z... jag vet inte, men vissa saker vill jag dela med mig om till nära och kära och det är inte alltid så lätt...


vissa saker har denna veckan varit mycket bättre och jag måste säga att det känns som om jag hittar mer och mer tillbaka till min granne, hoppas att det inte bara är jag som känner så! Har försökt att läsa av henne och att dra lite mer i henne, men jag vet inte..


ähh hoppar detta ikväll, tar nya tag på söndag---


Love U  // p

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

min

bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards