mormortillflera

Alla inlägg den 6 september 2010

Av mormortillflera - 6 september 2010 20:17

Har inte haft tid att sitta vid datorn, inte lust heller för den delen... Är trött och har ont =( Känns som om man inget annat gör än gnäller och klagar... men det är mitt liv, så ser det ut varje dag.. gnäll, klaga, trött , ont... där i mellan så skall man städa, tvätta, laga mat och ta hand om barnen... Känns som om man inte gör annat..


Saknar att kunna ha någon att prata med, någon att bara träffa snabbt.. att bara vara lite...


Såå nu har jag gnällt färdigt, tror jag iaf... i övrigt så är allt bara bra, trivs bra här och tycker att vi har kommit i ganska så bra ordning.. skolan funkar bra för barnen och det är jag tacksam över..


Kommer nog att låsa en del inlägg framöver, kommer oxå att lägga ut bilder här.. skall som sagt bara komma på hur man gör med allt först...


    // P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

min

bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards