mormortillflera

Alla inlägg den 13 september 2010

Av mormortillflera - 13 september 2010 08:43

Så var det måndag morgon igen, gubben har jobbat hela helgen men nu är det låång ledigt =) hela 22 nätter! Under denna tiden så skall vi hinna med massor!! Både inne och ute och på det så skall vi ha en fest hemma då han fyller år i veckan. men på något sätt så kommer det att lösa sig som allting annat.


Helgen som gick, gick ganska så snabbt... min ena dotter har förlovat sig!! Min andra går och väntar, vankar av och an och har det jobbigt med sömn, kanske lite oro inför förlossning? Jag har börjat måla taket i köket, men då det är en sådan jobbig procedur för mina armar och nacke så tar det lite tid... men nu är iaf halva taket gjort... har fått målat 3 skåps luckor oxå, så kanske kan jag bli klar i en snar framtid...


Nu skall man försöka få städat, bäddat till en massa gäster, baka, handla osv osv... inget jag ser fram emot men det skall ändå göras. har blivit lovad en del hjälp så jag hoppas att jag får den.


Annars är allt bara bra, jag trivs jätte bra med både lägenhet, plats och hyra :p tror dock att det finns andra som inte tycker det är lika bra som jag..


Vad det gäller grannen så tror jag att vi glider mer och mer ifrån varandra, spelar ingen roll vad eller hur jag gör... jag är en hemma människa och det är hon oxå, fast hon drar sig mer och ner till gamla vänner nu. Hoppas att det blir bra för dig iaf =)

Jag känner att jag klarar mig, har några som jag pratar med ibland på tele, några här på nätet, och så är det fullt upp med familjen, alla barnen, hemmet osv.. jag kan lätt fylla en dag, om jag bara vill eller orkar, det gäller ju att få tummen ur oxå hi hi


Hade en massa annat som jag ville ha ner här men känner att jag bara svammlar bort det mesta så det får bli ett inlägg vid ett senare tillfälle... nu skall jag kolla runt lite och sen ??? städa antar jag =)


   // P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

min

bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards