mormortillflera

Alla inlägg den 20 september 2010

Av mormortillflera - 20 september 2010 19:13

Så var denna helgen oxå över. Har inte haft ork att blogga innan, men ett par rader skall det väl bli nu iaf =)


Hela helgen har gått åt till att fixa och grejja, nu är det målat både i hall och kök, skönt! har fått tvättat lite mattor oxå, har en massa kvar att fixa men det kommer det oxå.. Idag har jag varit i Lidköping och handlat lite, sen hem och grejja, plus att läraren kom idag för lite hemundervisning, sen till skara och handla igen, tur att man har en bra granne som följer med hela tiden så man slipper åka själv =) Fick oxå tag på pärlorna som jag saknade så nu kan jag bli klar med det oxå =)

snart dags att kolla på Biggest looser Swe, kanske kan man få lite inspiration?? Speciellt med cola i ena handen och chips i andra Hi hi =)


i morgon blir det städa för hela slanten, onsdag är gubben på utbildning, torsdag skall jag till läkaren, fredag skall det fixas och bakas, lördag är det fullt hus!! Tur att jag har barn som hjälper mig! Och självklart även en bra granne och god vän <3

på Torsdag kommer även min son och hans flickvän, gissa om jag saknat dom?? helt sjukt mycket!! Och mina under bara tjejer, mina barnbarn, åhh det skall bli så roligt!!!


Hoppas nu bara att allt funkar praktiskt som det gör just nu i mitt huvud =)


   // P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

min

bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards